'Başkalarından saygı, ilgi ya da sevgi bekliyorsan, önce sırasıyla kendine borçlusun bunları' diyor Şems-i Tebrizi.
Aksi takdirde kendini sevemeyen, saygı duymayan biri muhatabına karşı sürekli bir mahcubiyet duygusu altında ezilir. Böyleleri kendini yetersiz ve daha çok çaba sarf etmesi gereken biri olarak algılar.
• Selami