Esra ILGIN

Ben, her şeyi severim ama, eğer birini seversem!
Sayfa 227 - İthaki·Kitabı okudu
Reklam
Kendim tatsız yaşıyorum, yanımdakiler için de tatsız oluyorum.
Sayfa 222 - İthaki·Kitabı okudu
Bilmem böyle bir kırgınlığım var. Her yer bana boş ve hüzünlü geliyor. Yeryüzü bana eskimiş görünüyor, her yeri toz kaplamış. Bundan evvel özenip yazmaya başladığım bir eserin müsveddeleri de masanın üstünde tozlanıyor. Sevmek, sevilmek de boş! İnsan korkunç bir yalnızlık içindedir. Kimsenin ne düşündüğünü bilemezsiniz! Bu yalnızlığı ben her zaman duymam.
Sayfa 222 - İthaki·Kitabı okudu
Niçin her şey doğarken adama güzel görünüyor da ölürken çirkin?
Sayfa 208 - İthaki·Kitabı okudu
Severim Niçin? Bunun niçini yok. O da beni sever, onun sevgisinin de niçini yoktur. İşte sevgi bu. Kalanı yalan. Kalanına biz uydururuz.
Sayfa 174 - İthaki·Kitabı okudu
Reklam