Kêwok

Kêwok
@_kevok
‘Şiire, şarkıya ve umuda benzeyen ne varsa al yanına. Gidelim buralardan..”
Öğrenci
Dicle üniversitesi
Diyarbakır
Diyarbakır
104 okur puanı
Eylül 2019 tarihinde katıldı
Hiçbir şey anlamıyorum, bilmiyorum, yapmıyorum, tükeniyorum.. Binlerce insanın arasında yapayalnız olmanın ne anlama geldiğini bilemezsin.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Ama gençken sıtmanın ve ölümün sadece başkalarının başına geleceğini düşünürsünüz."
Yardım etmek için de bu duyguya ihtiyacınız vardı, karşınızdakinin size ihtiyacı olduğu duygusuna.
Belki de insan her şeyi içine atmaktan boğuluyor zamanla...
İçimizde şeytan yok... İçimizde aciz var... Tembellik var... İradesizlik, bilgisizlik ve bunların hepsinden daha korkunç bir şey; hakikatleri görmekten kaçmak itiyadı var...