Nur

Nur
@_kitap__sever_
Ne içindeyim zamanın, Ne de büsbütün dışında...
Abartılı ve sahte bulduğu şeylere hiç katlanamazdı.
Tarih
Reklam
Fakat...fakat ya değilse?Ah o "fakat" ve "ama" ların içine saklanan binde bir olasılıkların baştan çıkarıcı albenisi!Ah o aklımızı çelen küçük olasılıkların peşinde sürüklenirken esir olduğumuz duydu karmaşası!Ah bazen sonunda pişmanlıktan kıvranarak andığımız "ya öyleyse?" yolculuklarımızın yüksek bedelleri!Fakat ya değilse?
Tarih
Bir savaşın en berbat tarafı hayatlardan çok,yaşayanların umutlarını yok etmesidir
Tarih
Hakikatleri değiştirmek imkansızdır.Amma hakikatleri öğrenmek mutlaka şarttır.
Tarih
Reklam