Nur

Nur
@_kitap__sever_
Ne içindeyim zamanın, Ne de büsbütün dışında...
Derin duygular da büyük yapıtlar gibi bilinçli olarak söylediklerinden daha fazla anlam taşır her zaman.
Reklam
Mantıklı olmak her zaman kolaydır. Sonuna kadar mantıklı olmaksa, nerdeyse olanaksız bir şey.
Bedenin yargısı, aklın yargısından hiç de aşağı değildir, beden de yok oluş karşısında geriler.
Hayır yanıtını verenlerin, evet diye düşünüyormuş gibi davrandıklarını da unutmuyorum.
Ruhum, ölümsüz yaşamın ardından koşma, olanaklar alanını tüketmeye bak.(PİNDAROS)
Reklam