Bitirdiğim kaçıncı raftı onu da hatırlamıyorum. Çünkü yirminci raftan sonra ben saymayı bıraktım. Raf okumak, yaşlı kütüphanecinin bir ölçüsüydü. O, şu kadar sayıda kitap okudum, demezdi. Şu kadar raf bitirdim, derdi. Bir de kütüphane bitirenler varmış, söylediğine göre.