"Herkes akıllı, herkes bilge, herkes her şeyi biliyor.Ancak neden kötü yaşadıklarını, neden hayatlarını düzenleyemediklerini sorarsanız birden çaylak kesiliyorlar."
"İnsan, yeryüzünün ve yeryüzündeki yaşamın efendisidir.Sözlerde değil,kendi hayatıyla, yaptıklarıyla iz bırakır.İnsan,insanın dehası ,bilge aklı ve sağlam idaresi doğanın tüm karanlık güçlerinden üstündür."
"Din bir insanın dünyayla,insanlarla,tarladaki her bir bitkiyle kurduğu bağın tezahürüdür.Bu bağlar yok olursa ne devlet,ne toplum ,ne de insan ayakta kalabilir."