Birisi sen olmadan sürekli yalnız.
O biri seni çok özlüyor,çok istiyor ve sana çok ihtiyacı var.
Ve her gece bıkmadan senin hayalini kuruyor,her gece dizlerinin üzerinde dua ediyor.
Ben o kızım.
Geceleri senin gözlerinle uyuyan,sabahları senin isminle uyanan.
Düşündü de hangi şarkı onu anlatır diye,onu anlatan bir şarkı yoktu.Bu albümde herkes kendinden bir şeyler bulacak diye pazarlanan albümlerde o kendinden bir şeyler bulamadı