Neden yazarız?
Daha doğrusu neden anı defteri tutarız?
Yaşamımızın her döneminde ama özellikle ilkgençlik çağında,sorunlarımızı,mutlu mutsuz anılarımızın bizi yargılamadan dinleyen,paylaşan birilerine gereksinim duyarız.
Ve bu biri, evet bildiniz anı defterimizde.
İpek Ongun=Genç Kızın Gizli Defteri