Herkese merhaba
Hush Hush serisinin ikinci kitabıyla karşınızdayım.
Bu kitapta Nora ve patch ettikleri bir kavga sonucu ayrılırlar. Nora çocukluk arkadaşı Scot la görüşmeye başlar fakat onun nefil ırkından olduğundan şüphelenmeye başlamasını okuyoruz.
Kitabı sevdim aman aman bir kitap değil. Öncelikle ilk kitabından daha aksiyonlu gibi geldi, ama yine de o kadar da değildi. Sanırım karakterler ve olay örgüsü konusundan olaylar yavaş ilerliyor. Fakat serinin ikinci kitabı genel itibariyle beklentilerimin altında ancak birinci kitaba nazaran gerek hikaye açısından, gerek aksiyon açısından biraz daha iyi bulduğumu söylemeliyim. Kitapta bazı şeyler açığa çıkmaya başladı. Yeri geldi ana karakterlerimize sinir oldum. Çocukça hareketler sergilediler. Bir yerden sonra kitaptan sıkıldım ama kitabın sonlarına doğru kitap akıcı şekilde ilerledi. Kitapta aşk fantastik şeklinde işlenmiştir. Kitapta yeri geldi +18 sahneler vardı ama çok detayına girilmemiş. Kitap kafa dağıtımına çok müsait. Bu kitap okuma tembelliğinden çıkarabilecek düzeydedir. Kitabı başlamanız bitirmeniz bir olacak. Kitabın bir yerinde sıkılıp son sayfalarda sıkıntınız bitecektir. Bu kitap bir önceki kitapla bağlantılıdır. Üçüncü kitabı okuyacağım çok beklentim yok. Bu kitapta da beklentim yoktu.
Fantastik-aşk kitapları okumayı seviyorsanız bu kitabı okuyabilirsiniz.