Herkese merhaba
Bu kitapta Tevfik Fikret'in Haluk'un Defteri, Şermin ve Son Şiirleri birleştirerek yazılan şiirleri okuduk.
Kitabı severek okudum. Kitapta en sevdiğim yanı kitabın sol sayfasında şiirin eski hali ve bilinmeyen sözcüklerin anlamı kitabın diğer sayfasıysa günümüz türkçesiyle yazılmış. Şiirler genellikle toplumsal içerikli olup arada oğluna yazdıkları da mevcuttur. Şiirlerin birkaçında sade dil kullanılmıştır. Bu kitabın bazı yerleri ağır gelebiliyor. Kitabın bazı sayfalarında halka ve gençlere sesleniyor. Ösym edebiyat bölümünde Haluk'un Defteri,Şermin bu kitapta yer almayan ama yayınevinin tekrar bastığı Rübab-ı Şikeste Yazarı kim veya 3 eserini soru haline getiriyor. Bu kitapta bana hitap eden şiir olmadı. Ama şiirleri genel hatlarıyla sevdim. Sadece bana hitap eden şiiri olmadı. Kitapta altını çizdiğim yerler oldu. Tevfik Fikret'in şiirleri okunur ama aşk şiirleri beklemeyin. Tevfik Fikret'İ okumaya devam edeceğim. Bu arada bu kitabı okumak istiyorsanız sakin zamanda ve sakin kafayla okuyun. Kitap hemen bitirmelik değil. Tevfik Fikret'i tanımak istiyorsanız bu kitap uygundur.
Tevfik Fikret'i tanımak istiyorsanız veya şiirleri okumayı seviyorsanız bu kitabı okuyabilirsiniz.