"Galiba ben büyüyünce soytarı olacağım.Evet efendim bir soytarı.Dünyada başka insanlar için yapabileceğim hiçbir şey yok, gülmekten başka. İşte o yüzden ben de bir sirke katılıp gülmekten öleceğim."
Cahit Sıtkı Tarancı Geçmeyeni ne güzel anlatmış;
“Olur biter, geçer gider.Ama canımı yaka yaka yutkunduğum şeyler var.
Olup bitmeyen,
Geçip gitmeyen.
Zaman zaman yine uykusuzluk çekiyorum ama çok da takılmıyorum artık bu uyku konusuna.
Uyuyunca geçmeyen şeylerin olduğunu anladığımdan bu yana.”