Ama Kevser nine, her canlının ömrü aynı uzunlukta
değil ki?
- Bitecek olduktan sonra gerisinin önemi yok evladım,
mesele kelebek olabilmekte. Bu kelebek bir tırtıl idi, koza
örmeseydi kelebek olamazdı, kelebek olmasa idi çiçeği bilemezdi, çiçekten gözünü alamasaydı güneşi göremezdi. Ademoğlu da bu misaldir. Kimi tırtıl olarak kalır da çıkamaz
daracık dünyasından, kimi de kozasında çürür, kimi belki
kelebek olmayı başarır ama dünya onu aldatır da hakikati
göremez, kimi de öyle bir kelebek olur ki Rabb’ine yürür.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖