L

L
@_laviniaaaaaa
Ama Kevser nine, her canlının ömrü aynı uzunlukta değil ki? - Bitecek olduktan sonra gerisinin önemi yok evladım, mesele kelebek olabilmekte. Bu kelebek bir tırtıl idi, koza örmeseydi kelebek olamazdı, kelebek olmasa idi çiçeği bilemezdi, çiçekten gözünü alamasaydı güneşi göremezdi. Ademoğlu da bu misaldir. Kimi tırtıl olarak kalır da çıkamaz daracık dünyasından, kimi de kozasında çürür, kimi belki kelebek olmayı başarır ama dünya onu aldatır da hakikati göremez, kimi de öyle bir kelebek olur ki Rabb’ine yürür.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ömür bir sermayedir. Eninde sonunda tükenir, kelebek de olsan, koca bir çınar d
Çiçek seni aldatmasın, içindeki özlem başka

L

, bir kitap okudu
Puan vermedi·68 syf.·
2026 4. kitabı
Dünyada bir yabancı kimse yahut bir yolcu gibi ol ve kendini kabir ashabından say