Hep bir rıhtım kaçkını..
Bir kaydırak köşesi, mahsun bakışlı..
Sûni bir dinlenmeydi.
Rotası kendinden geçmiş..🌊
---
Bir demir mi atılmış, ne!
Umutlar her bir tarafa saçılmış.
Kaçkın, rıhtımda bir direniş tiyatrosunda oynar..
Bütün d`inle(n)melerin ininde.
Gecenin iffetinde...🌃
S`✍🏽