Bir el uzansın ve ümitsizliğin hayata yaydığı sis dağılsın, bir el doğru zamanda belirsin ve hayat bir sefer daha ve bu kez doğru bir biçimde yaşansın.
Modern yaklaşım, normal kederi ve hüznü bizden alarak onun yerine depresyonu veriyor. Oysa gelenek, hayatın ıstırapsız olamayacağını söylüyor bize, insan tabiatına savaş açılamayacağını, insan tabiatını yenemeyeceğimizi, hayatın içinde mutluluk ve sevinç gibi keder ve hüznün de olacağını söylüyor. Hayatın doğal süreçlerinin tıbbileştirilmesine, hastalık haline getirilmesine karşı çıkmalıyız.