"Bu gece ölebileceğini, hatta ölmesi gerektiğini düşündü. Bu düşünceden sonra ölüm kendisine ne tatsız ne de korkunç geldi. Ölüm tatsız görünmedi çünkü hayatta bir neşe tatmamış, aksine ömrü, bitmek bilmeyen bir kölelikten ibaret olmuş,bundan da artık yorulmaya başlamıştı. Korkunç da görünmedi çünkü bu dünyaya gönderen merhametli bir efendi olduğuna, ölmekle artık sadece ona tabi olacağına ve ondan hiçbir fenalık gelmeyeceğine inanıyordu."