Dünya içinde dünyalar bulmaya da geldik, bulamazsak da kurmaya! Ama önce ruhumuzu gezmeye çıkarmamız gerek, ona hava aldırmaya, tanıştırmaya, dünyanın sırları kadar açıklıklarıyla da buluşturmaya doğru bir yolculuğa çıkmamız gerek.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
İnsan doğar, büyür, yetişir ve ölür. Yaşam bundan ibarettir ve arada kalan onca duygudan, arzudan, heyecandan, hayal kırıklığından, aşktan ve öfkeden...
Selamlar, biraz farklı bir giriş yapıyorum bu sefer. Gündem karışık sürekli birileri birilerine zulüm ediyor vb vb..
Az önce Şehit Komando Er Murat Akman'ın mektubuna rastladım.. Siz de okuyun bir düşünün.
__Bu yazı bir komando er mektubudur ve siz bu mektubu gazeteden okuyorsanız ölmüşüm demektir.Bir ailem olsaydı bu mektubu onlara yollamak isterdim ama yok.Size koğuşdaki ranzamdan yazıyorum şuan yanımda Adana, Ağrı, Sivas, Edirne, Diyarbakır, Ankara Antalya, İzmir, Urfa, Trabzon Türkiyenin 4 bir tarafından birbirini tanımayan ama birbirinin canını korumaya yemin etmiş bir sürü asker var.Birazdan operasyona gideceğiz tek dileğimiz kayıp vermeden geri gelmek. İlerde ölürsem diye mektup yazmak çok zor.Aklına getirmek istemez insanlar yazdıkları ölümü. Hani her zaman bir umut vardır ya? Askerliğim bittikden sonra yırtıp atacaktım mektubu ama şuan okuyorsanız yırtamadım demektir.Zaten pekde kalem tutmaz elim silah tutmayı daha iyi bilirim. Sizi korumam için siz öğrettiniz silah tutmayı. Tuhaf olan siz bu mektubu okurken ben neden öldüğümü bile bilmiyor olacağım ya bir mayına bastım yada yediğim bir kaç kurşun.Bileniniz var mı ben nasıl öldüm? Kışlada her televizyona bakışımda birbirinizi öldürdüğünüzü birbirinizin canını yaktığınızı gördüm. Müziğin sesini çok açtı diye komşusunu vuran, gücü kadına yetenler, cebindeki on lirası için adam vuranlar, kız arkadaşına baktı diye alayını bıçaklayanlar, bileniniz var mı ben kimi korumak için öldüm? Eti az pişti diye garsona çıkışan adam sen yatağında rahat uyu diye kurşunlar başımın üstünden geçerken ben dağda her bulduğumu kesip yedim.Arabasını solladılar diye levyesini kapıp arabadan inen adam beni bir çöp bidonuna atıp giden anam.Söylesene ben kimin için öldüm? Yetimhanede ve askerde en güzel şeyin ekmeği bölmek olduğunu