Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Ben onu görene kadar, içtiğim suyu, yediğim ekmeği, yürüdüğüm yolları, mırıldandığım şarkıları tam tadında hep keyfinde sanıyordum. Oysa ki öyle değilmiş... Ondan öncesi tam bir karakalemmiş her şey... Onu görmek suyun hidrojen ve oksijen bağının daha bir ferahlatıcı olabildiğini hissetmekmiş, ekmeğin daha bir buram buram kokmasıymış... Nerden bileyim ki onu görünce yürüdüğüm yolun parke taşları, mırıldandığım şarkıya çello çalacağını... Do, Re, Mi, Fa, Sol, La, Si aynı notalar, ama artık aynı notalar değil. Her nota gür, her nota ahenk şöleni içerisine girmiş. Onu görmek böyle bir şey...
"Siz, genç arkadaşlar, yorulmadan beni takibe söz vermişsiniz, işte ben özellikle bu sözden çok duygulandım.
Yorulmadan beni takip edeceğinizi söylüyorsunuz. Fakat arkadaşlar, yorulmadan ne demek? Yorulmamak olur mu? Elbette yorulacaksınız. Benim sizden istediğim şey yorulmamak değil, yorulduğunuz zaman durmadan yürümek, yorulduğunuz dakikada da dinlenmeden beni takip etmektir. Yorgunluk her insan, her canlı için doğal bir durumdur. Fakat insanda yorgunluğu yenebilecek manevi bir kuvvet vardır ki işte bu kuvvet yorulanları dinlendirmeden yürütür.
Sizler, yani yeni Türkiye'nin genç evlatları, yorulsanız bile beni takip edeceksiniz. Ben bu akşam buraya yalnız bunu size anlatmak için gelmiş bulunuyorum. Dinlenmemek üzere yürümeye karar verenler, asla ve asla yorulmazlar. Türk gençliği gayeye, bizim yüksek idealimize durmadan, yorulmadan yürüyecektir.
Biz de bunu görmekle bahtiyar olacağız."
Mustafa Kemal Atatürk
~kendimi aciz hissettiğim anlardan birindeyim. Kalbimde fiziksel bir ağrı var. Bu sözü çok severdim. Açıp okuyayım dedim, ağladım:) Ata'ma sığınmak istedim. Şu an sözün bittiği yerdeyim.. Yorulsanız bile izindeyiz Ata'm...