Meydanda görülen gerçek hedef terör örgütleriyle yapılan mücadele iken, diğer tarafta siyasi hesaplar peşinde anketler yapılmakta.
Bir tarafta anaların gözyaşları akıp dururken makam ve saltanat peşinde olanlar, akan kan ve gözyaşlarından kendilerine siyasi pay çıkarmanın telaşındalar...
Bu durumda görülen ise devletin bekasından ziyade, ne yazık ki makam ve saltanat davasıdır.
Hepsinden öte,
Verilen nota,
Başkanlık bekası...
Başkanlık ise
Birilerine!
"En Büyük Sevda..."
En büyük sevdanın dışı, sevdaya malzeme...
Gerisi yalan, dolan, riya!
Her gün gündemde olanlar ise Afrin ve şehit haberleri. Şu kadar şehit, şu kadar etkisiz hale getirilen terörist sayısı gündemimizi belirlemekte!
Önemli olan ise sayılar değil, yanan yürekler ve bu savaşın yönü,
Nereye gidiyoruz?
Ne kadar devam edecek?
Karşılığı ne olacak?
Niçin Afrin'deyiz?
Sonuç ne olacak?
Kazancımız ne olacak?
Acımızı dindirecek çare var mı?
Tüm bu soruların cevaplarını, bir vatandaş olarak herkesin bekledikleri gerçek ve haklarıdır diye düşünmek mecburiyetindeyiz. Ancak, bu hakkı bizlere reva görürler mi, bilemem!