Biliyor musunuz.. Bu mesajın sahibi kefenin içinde buz gibi toprağın altında çoktan çürümüştür bedeni. Sevdiğiniz biri için bu cümleyi kurmak o kadar zor ki..
2025 dileklerime onun iyileşmesini de eklemişim. Ama bu yıl onu aldılar bu dünyadan.. "Güz yağmurlarıyla, bir gün göçtün gittin. İnanamadık Gülpembe" onun şarkısıdır benim için. Buraya öyle duygu sömürüsü yapmak için yazmadım. Hazır yeni bir yıla giriyorken aslında farkında olmadığımız ama aslında herşeyden kıymetli bir şeyi hatırlatmaya geldim. Şu an nefes alıyorsun, sevdiklerin de öyle. Allah kimseye böyle bir acı yaşatmasın ama hayatın gerçekleri :) Öyle zamanla alışırsınız falan da diyemem çünkü alışmıyorsunuz. Ben 9 ayda atlattım. Gerçi atlattım mı ondan bile emin değilim.
2026'dan tek dileğim; benden bir şey eksilmesin. Ne huzırum ne sağlığım ne de sevdiklerim.
Sevdiklerinizle beraber daha nice nice yıllara diyorum. Mutlu kalın..