Kitap gerçekten insanın içine işliyor, yer yer insan kendini buluyor, her insandan bir cümle taşıyor. Kitapta hüznü de mutluluğu da bir arada bulabilirsiniz.. Keyifli okumalar dilerim :))
Roman, felçli bir genç kız olan Nehir ile varlıklı bir ailenin oğlu olan Bora'nın arasındaki olayları anlatıyor. Nehir, uğradığı bir trafik kazası sonucu, hayatının en güzel yıllarında ömrü boyunca yürümekten mahrum kalacağını öğreniyor. İyi okumalar dilerim..