“ Bazı acılar var ki onlardan kurtulabilmek için insanın çaba sarf etmesi yetmez ; unutmaya çalışmak , zamana bırakmak yahut kabullenmek, yüzleşmek , üstüne gitmek beyhude , ne yapsan geçmez. Kurtulmanın tek yolu o acının seni terk etmesini beklemek ; bazen insanlar kadar acılar da yorulur ve giderler. ”