m,

“ Ve sanırım ikimiz de bazen üzgün olabiliyoruz çünkü bir şeylerin eksik olduğunu hissediyoruz. Sen ve ben özgür olmak istiyoruz ama aynı zamanda yalnız kalmaktan korkuyoruz. ”
Sayfa 252·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“ Çünkü bulmak istediğinden emin olamadığı bir şeyi aramamalı insan. “
Sayfa 184·Kitabı okudu
“ Kendini sadece bir kez göreceksin ve o an hayatının en mutlu ya da en acı anı olacak. “
Sayfa 135·Kitabı okudu
“ Ölümü de dünyada yaşıyormuş insan, Gövdem kalbimin darağacı. “
Sayfa 63·Kitabı okudu

m,

, bir kitap okudu
Puan vermedi·84 syf.·
2025 2. kitabı
Şükrü Erbaş
8.6/10 · 16,1bin okunma