“ Gelmemenin bir vakti yoktur. İnsan coşkuyla beklerken ne kadar zaman geçerse, o büyük günün yaklaştığına o kadar inanır. Bir yıl mı geçmiş? Ne yapalım, dersiniz , hazırlanması en az bir yıl sürerdi zaten… İki yıl mı geçmiş ? Gelmesinin eli kulağındadır… “