per aspera ad astra️

per aspera ad astra️
@_memento_mori_
“Zorluklardan yıldızlara...” Hayal ettim, Bir ekmeği bölüştüğümüzü oturarak. El ele Diz dize Ve göz göze Bakışarak Hiç ölmeden, Sonsuza kadar... - kalben
"Kolyen sana uğurlar getirsin," diye fısıldadı. "Lilith'in Gözyaşı, sana kaybettiğin masumiyetini hatırlatsın, Meira."
Sayfa 289·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Uygar Karaşah...
"Benim..." dedim. Ciğerlerime giren hava yeterli gelmiyordu. "Kendimle savaşacak gücüm kalmamıştı. Hayatın bana sunabileceği hiçbir şey yoktu. Hiçbir ödül cazip değil, hiçbir gelecek, geçmişi silecek kadar da parlak değildi. Hissizdim, yalnız ve bitmiştim.
Sayfa 305·Kitabı okudu
Güzel ve çirkin masalı
Dıș görünüşe aldanmamak gerektiğini, dışarıdan çirkin veya kötü görünen birinin özünde çok iyi biri olabileceğini oradan öğrenmiștim. Çocukluğumdan beri insanların içindeki iyiliği arar dururdum. Çoğu kez ise yanılmıştım doğrusu. Bazıları gerçekten de kötüydü, kalpleri çirkindi. Bazıları içinse hâlâ düşünüyor, hâlâ görünenin ardındakini arıyordum.
Keşke geçmișe müdahale etmek mümkün olsaydı. O zaman tutardım çocukluğumun ellerinden. Alıp götürürdüm onu buralardan. Gelecekten gelerek geçmişimi yeniden büyütürdüm. Ben kendimin annesi olur, büyütürdüm onu.
Sayfa 112·Kitabı okudu