Mr. Nobody

Tanndan bile korkuyordum. Tanrının sevgisine inanmıyor, sadece cezalandıracağına inanıyordum. İnanç. Bu, sadece tanrının kamçısını yemek için boyun eğerek mahkeme kürsüsüne ilerlemek için gerekli bir şey gibiydi. Cehenneme inansam bile, bir türlü cennetin varlığına inanamıyordum.
Reklam
Vay adi yaşama içgüdüsü ağır gelmiş .
O an, kendiliğimden karar vererek, gerçekten isteyerek ölmeye karar verdim. O gece Kamakura'da denize atladık... Kadın öldü ve ben kurtuldum.
2 ay olmuş 😅 sigarayı bıraktım lakin şekeri bırakamadım doğu genlerim izin vermedi 😅😅

Mr. Nobody

@_mersault92
·
Sigara ve şeker 00.00 itibariyle aramızdan ayrılmıştır. 🚬 🍭
Bu uygulamada ki insanların laf dalaşı , takip etti etmedi , taciz , yok bana yorum yaptı , bana mesaj geldi , beğendi beğenmedi , politika , şunu paylaşmış bilmem ne vs vs ben sıkıldım artık. Bir insanla bu denli uğraşabilme gayretini nereden buluyorsunuz şaşırıyorum. Herkes sorununu kendisi halletsin yeteri kadar pislik görüyorum zaten . Biri size saçma sapan bir şey mi yazdı ,hoşlanmadığınız yorum mu yaptı direk silin inanın lüzumu yok. Erkeklerden sürekli mesaj almaktan mı sıkıldın mesajlara kapat .Hayırlı sahurlar sevgiyle kalın .
1000Kitap
Yarın yoğun geçecek :) bugünün sunduğu rahatı yaşayalım 😊 film önerilerinizi alabilirim😇
1000Kitap
Reklam