Tanndan bile korkuyordum. Tanrının sevgisine inanmıyor, sadece cezalandıracağına inanıyordum. İnanç. Bu, sadece tanrının kamçısını yemek için boyun eğerek mahkeme kürsüsüne ilerlemek için gerekli bir şey gibiydi. Cehenneme inansam bile, bir türlü cennetin varlığına inanamıyordum.
Bu uygulamada ki insanların laf dalaşı , takip etti etmedi , taciz , yok bana yorum yaptı , bana mesaj geldi , beğendi beğenmedi , politika , şunu paylaşmış bilmem ne vs vs ben sıkıldım artık. Bir insanla bu denli uğraşabilme gayretini nereden buluyorsunuz şaşırıyorum. Herkes sorununu kendisi halletsin yeteri kadar pislik görüyorum zaten . Biri size saçma sapan bir şey mi yazdı ,hoşlanmadığınız yorum mu yaptı direk silin inanın lüzumu yok. Erkeklerden sürekli mesaj almaktan mı sıkıldın mesajlara kapat .Hayırlı sahurlar sevgiyle kalın .