Merdümgiriz

Merdümgiriz
@_merve_b
Ayna ol ya da ayna bul..
Her insanın kendisi için kaygılanarak değil, sevgiyle yaşadığını öğrendim.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Ardından tanrı'nın diğer kelamını hatırladım: " insana ne verilmemiştir öğren." İnsana neye ihtiyacı olduğunu bilme yetisi verilmemişti.
O anda tanrının ilk kelamını hatırladım: " İnsanda ne var öğren?" İnsanda sevgi olduğunu anlamıştım.
Tanrı da bana şöyle dedi: " Git kadının ruhunu al, sonra da şu üç kelamımı öğren: İnsanda ne var? İnsana ne verilmemiştir? İnsan neyle yaşar?
İnsan ana babasız yaşar, Tanrısız yaşayamaz..