Ne de olsa mutlu yaşamak için ara sıra kusursuz bir boşluk anı tatmalıdır. Oysa ben her zaman korunmasız,her zaman inanmaya fazla hazırdım; uykumda bile kendi kendime bekçilik etmekten vazgeçmezdim. Var oluşumdan hiçbir şey anlamazdım,kendi kendimin bilincinde olmaktan vazgeçmeme düşüncesi beni deli ederdi ve güvenle ve dikkatle küçük işleriyle meşgul olan o sade insanları kıskanırdım.