Kimberley Freeman'dan okuduğum 2. Kitap. İkisine de resmen bayıldım. (Muhtemelen yazarın tüm kitaplarını alacağım) Resmen su gibi aktı. Hep bir sonraki bölümde ne olacak heyecanıyla bir çırpıda okudum. Konusu, dili, yazarın anlatımı... hepsi kusursuzdu, aklınızda varsa kendinizi bu zevkten mahrum bırakmayın derim. Keyifli okumalar :)