TEK KELİMEYLE BAYILDIM. Arkadaşlar kendinize iyilik yapmak istiyorsanız okuyun lütfen. O kadar uzun zamandır bu kadar güzel bir kitap okumamışım ki hiç bitmesin istedim. Hayatın, yaşamanın bu denli zor olduğu zamanlarda içinizi ısıtacak harika bir kitap. Sürükleyici, merak uyandıran, işlerimi bitirip okumaya oturmak için can attığım bir kitap oldu. Sanırım uzun yıllar sürdürdüğüm okurluk hayatımın en güzel kitaplarından biriydi. Sizi alıp bir sahil kasabasına taşıyor adeta. İnşallah bir gün dizi/film yaparlar bu kitabı. Büyük şiddetle tavsiye ediyorum