Bizler,onlara benzemiyoruz.
Hiç kimsenin iktidarı sonradan feragat etmek için ele geçirmeyeceğini biliyoruz.
İktidar bir araç değil,amaçtır.Hiç kimse bir devrimin temellerini atmak için diktatörlük peşinde koşmaz;amaç, bir diktatörlük kurmak için devrim gerçekleştirmektir.
Zorbalığın amacı zorbalıktır.Aynı şekilde,işkencenin amacı da işkencedir.