Herkesin bir yarım kalmışlığı vardır bu bozkırda...
Kimi sevdasından yana yarım kalmıştır,
Kimi hayallerinden yana...
Kimi annesinden...
Kimi babasından...
Velhasıl kelam herkes hayatı boyunca diğer yarımını arar...
Çünkü herkes biraz yarımdır...
Eksik olan ne varsa,
İşte o insandır...