Nida İLHAN

Nida İLHAN
@_nidailhn_
Sosyal Hizmet Okuyor
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi
4 okur puanı
Ağustos 2023 tarihinde katıldı
Şems-i tebrizi' den
"Ne zaman ki iyiliğim, kötülük olarak algılandı, anladım ki ben doğru yoldayım"
Sayfa 16·Kitabı okudu
Hayat ve İnsan
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Susmak, mana eksikliğinden değil, mananın parlaklığındandır."
Sayfa 15 - Şems-i tebrizi·Kitabı okudu
Düşünce
"Bazen uzaklaşmak gerekir, yakınlaşmak için. Bazen hatırlamak gerekir, hatırlanmak için. Bazen ağlamak gerekir, açılmak için. Bazen anmak gerekir, anılmak için. Bazen susmak gerekir, duymak için."
Şems-i tebrizi·Kitabı okudu
Düşünce
"Eğer bir kimse bana, ahiretimle ile ilgili bir defa iyilik edip, dünya ile ilgili binlerce kötülük etse, ben onun bir defa yaptığı iyiliği önemli görürüm. Çünkü iyi ahlak bunu gerektirir."
Sayfa 11 - Şems-i tebrizi·Kitabı okudu
Felsefe