Bana tam olarak;
"Yorulmuş ama düşünen, duygularını saklamayan; dağınıklığın içinde bile anlaşılmak isteyen bir kadın görünüyor.
Yanında ise yargılamadan dinleyen, sakinleştiren ve “buradayım” diyen bir eşlik var."
Dedi. Evlenme teklifi edicek sanırım ;)