Hissetmemeye başladım bu çok korkunç!
Bir üzüntüyü hissedemiyorum,bir mutluluk belirtisi bile yok.
Gülüşüm bile artık içten değil. Sadece korku kaldı sanırım bir süreden sonra onuda hissetmeyeceğim gibime geliyor.
ya ben kaybediyorum ya da dünyaya adepte oluyorum emin değilim.