E.Nur

E.Nur
Hatay
Adana, 8 Kasım
100 okur puanı
Aralık 2020 tarihinde katıldı
İnsan bir kez hüzne daldı mı, çıkıp kurtulmak kolay olmuyordu.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yaşamın, birşeyleri yitirmenin süreci olacak —sonradan da, bu yitirdiklerini aslında yitirmemiş olduğunu öğrenmenin süreci... Yaşadıkların,yitmeyecekler —yaşayacaklar. Birşeyleri yaşamamışsan, gerçekten yaşamamışsan onları yitiremezsin artık—istesen bile: istemesen bile; yaşar artık onlar... Yaşadıklarınsın.—
Kişinin yaşam besini, ölüp gitmiş kişilerin geride bıraktıklarıdır... Kişi de, işte, tam olarak, ölümünden sonra geride bırakabileceklerinin toplamıdır.
Yaşadıklarımız öldürdüklerimizdir.

E.Nur

, bir kitap okudu
Puan vermedi·72 syf.·
6 saatte okudu
·
2023 17. kitabı
Annie Ernaux
7.6/10 · 3.922 okunma