Yaşamın, birşeyleri yitirmenin süreci olacak —sonradan da, bu yitirdiklerini aslında yitirmemiş olduğunu öğrenmenin süreci...
Yaşadıkların,yitmeyecekler —yaşayacaklar.
Birşeyleri yaşamamışsan, gerçekten yaşamamışsan onları yitiremezsin artık—istesen bile:
istemesen bile; yaşar artık onlar...
Yaşadıklarınsın.—
Kişinin yaşam besini, ölüp gitmiş kişilerin geride bıraktıklarıdır...
Kişi de, işte, tam olarak, ölümünden sonra geride bırakabileceklerinin toplamıdır.