Okur

Al çuhanın kenarında hare ben Ne dedim de gücendirdim yare ben… On parmağım kandil ettim, mum ettim El yarandı yaranamadım yare ben…
Şiir
Reklam
Ben sahip olduklarımın tadını çıkarmayı öğrendim hayatta. Sahip olamadıklarımın ve olamayacaklarımın acısına ise ayıracak zamanım yok. Hayat çok kısa. Mina Urgan
Kendinden başka bir şeye ne kadar çok bağımlı olursan,o kadar az mutlu olursun. Mutluluk kendine yetebilmektir... -Paulo Coelho
-söz konusu başkalarının derdi olunca nasıl da hep daha zeki ve daha nesnel oluruz-

Okur

, bir kitap okudu
Puan vermedi·80 syf.·
2019 18. kitabı
Stefan Zweig
7.6/10 · 134,8bin okunma
Reklam