Ben bu kitabı üniversiteye ilk geldiğim hazırlık senemde okudum, ve bunu okumak için çok geç kalmış olduğuma üzüldüm daha küçük bir yaşta okusaydım daha farklı bir etkisi olabilidi üzerimde. Ama yine de kaç yaşında olursanız mutlaka okuyun hatta her 5 yılda bir tekrar okuyun her seferinde farklı bir şeyleri fark edersiniz belki