İnsanı en çok hırpalayan yine kendisi. Başkalarına gösterdiğimiz sabrın, anlayışın, şefkatin yarısını kendi benliğimize göstersek, yaşam çok daha güzel akacak.
Yalnız kalmaktan korkma ama bir ilişkinin içinde yalnız hissetmekten kork,
hata yapmaktan korkma ama hiç denememiş olmaktan kork,
ölümden korkma ama hiç yaşamamış olmaktan kork.