nihâl

"...yaslasam başımı hatıralarıma"
"bir yağmur sonrası, gurbetinde akşam ruhumun dinmeyen nedâmetleridir..."
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
çakıllar elmas olur, yıldızların altında 🎶🎶
Müzik
Adresin değil, sadece ayak izlerin olsun bu dünyada.
Alıntı
Hiç anlamam,hiç
Bazı kadınlar çantalarını uzak diyarlarda savaş meydanlarında kazanılmış ganimetler gibi gururla taşıyorlardı. İnsan nasıl ve niye böbürlenirdi ki bir deri parçasına sahip oldu diye?
1000k
+1
Kitapları severdi, hem de çok. Kâinatla arasındaki bağ kelimelerden geçerdi. Yalnızla da arası iyiydi.
Alıntı