"Artık birbirimizi hiç görmeyeceğimize göre, yalnız yaşayacak değilsin ya" dedikten sonra,
"Ama ben yalnız yaşamını, sadece bana ait olmanı istiyorum."diye ilave ediyorsun.
Ben de yalnızca sana ait olmayı istiyorum.
Bugün senden uzak oluşumun bir mecburiyetten ileri geldiğini bilmiyor musun?
Bundan dolayı bu mecburiyete, hayata, her şeye lanet ettiğimi bilmiyor musun?