Çünkü sizler bizim başımızın tacı, gözümüzün bebeği, gönül bahçemizin tatlı meyvesi, geleceğimizin güzel umudu, yarınlarımızın sahipleri ve bekçilerisiniz.
Ne olur, ne kadar değerli varlıklar olduğunuzu bizler gibi, siz de iyi anlayın, kendinizi boşa harcamayın; çok bilgili, çok erdemli, çok yararlı, çok büyük kişiler olmayı amaç edinin; onun için de çok okuyun, çok çalışın ve öğrendiklerinizi uygulayın.
Biz asla teslim olmayız
Ya kazanırız
Ya ölürüz
Bizden sonraki nesillerle de savaşacaksınız
Bana gelince
Ben cellatlarımdan daha uzun yaşayacağım
Ömer Muhtar
...
"Hüküm ve karar yalnız Allah'ındır. Sizin bu sahte ve uydurma hükmünüzün hiçbir geçerliliği yoktur... İnna lillah ve inna ileyhi raciun: Biz Allah'ın kullarıyız ve sonunda O'na dönücüleriz"
...
"Ey huzura eren nefis! Razı edici ve razı edilmiş olarak Rabbine dön"
...
Şehadeti kutlu olsun!