Özlem

Keşke ikimiz için hayat bambaşka olsaydı.
Edebiyat
Reklam
"Kimsenin sonunu görmeden ona bahtiyar kişi demeyiniz!"
İnsanoğlunun bu dünyadaki kısmeti ne kadar da çok , aynı zamanda ne kadar da azmış!
Herkes gidebilir, herkes kaçabilir ama herkes kendine hâkim olamaz, herkes kendine karşı zafer kazanamaz.