" Daha beşikteyken bize iyilik ve kötülük diye ağır sözler ve değerler öğretirler. Bize verdikleri çeyizin adı budur ve bize bu çeyizin hatırı için yaşadığımızı söylerler. Çocuğu, kendi kendini sevmemeyi öğreterek kendimize bağlarız."
" Her zaman için doğru vakit, içinde bulunduğumuz o andır, çünkü bizim hükmümüz yalnızca yaşadığımız ana geçebilir,en gerekli kişi ise o an yanımızda bulunan kişidir."