" Hükümdarların hükmetmekten ne kastettiklerini öğrendikten sonra, onlara da yüz çevirdim. Onlar ayak takımıyla ortak olarak iktidar için sahtekarlık etmeye, hükmetmek diyorlar."
" İnsanlık doğdu doğalı, insan çok az sevinmiştir. Atalardan kalma tek günahımız budur belkide! Eğer daha fazla sevinmeyi öğrenirsek, başkalarına acı vermeyi ve acı düşünmeyi daha kolay unuturuz."
" Size yakınlarınızın sevgisini mi önereyim? Yakınlardan kaçmayı ve en uzaktakini sevmeyi öneririm. En uzağa ve geleceğe olan sevgi, yakın sevgisinden daha yüksektir."