" Kendi iyilik kötülüğünü kendin yaratabilir misin? İradeni bir yasa gibi kendine egemen kılabilir misin? Kendi kendinin yargıcı ve kendi yasanın intikamcısı olabilir misin?"
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
' Kendine özgür mü diyorsun? Bir boyunduruktan kurtulduğunu değil, sahip olduğun yerleşik düşüncelerini duymak isterim. Boyunduruktan kurtulmaya layık bir adam mısın? Uşaklıktan çıktığı zaman son değerini kaybedenler de vardır.'
" Gerçekten, az şeye sahip olana az hükmedilir. Yaşasın bu küçük fakirlik! Ancak devletin bittiği yerde, gereksiz olmayan insan başlar. Gerekli adamın türküsü, eşsiz ve biricik şarkısı burada başlar."