Pınar Bıyık

Pınar Bıyık
@_pinarb
"Mutsuz olduğumuz zamanlar başkalarının mutsuzluğunu daha da bir derinden duyarız, böyle zamanlarda duygularımız yok olmaz aksine tek bir noktada yoğunlaşır."
Sayfa 51·Kitabı okudu
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Sevinç ve mutluluk insanı ne kadar da güzelleştirirmiş. İnsan kalbi nasıl da sevinçle dolar taşarmış meğer. Bu sevinç ne kadar da bulaşıcıymış."
Sayfa 50·Kitabı okudu
Alıntı
"Yıllar geçecek ve önce hüzünlü bir yalnızlık sonra da bastonlu titrek bir yaşlılık, ondan da sonra kimsesizlik ve keder.."
Sayfa 36·Kitabı okudu
Alıntı
"İnsanları görüyorum ama hâlâ yalnızım."
Sayfa 23·Kitabı okudu
Alıntı

Pınar Bıyık

, bir kitap okudu
Puan vermedi·120 syf.·
2024 8. kitabı
Osamu Dazai
6.5/10 · 60,4bin okunma