Rumeysaa

“Bende bir resmin bile yok, çehreni unuttum."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Haklısın. Bende isterdim eskisi gibi olmayı. Ama ne yazık ki, kelebekler öldüklerinde tekrar tırtıla dönüşemezler.🥀
İnsan ve Duygular
Olmayanı olmayınca bırakacaksın.
Alıntı
Sadece o mezarın içini sen görebiliyorsun çünkü zaten içindesin.
"İnsanların hakkımda sőyledikleri,beni ben yapmaz.."