Uno del mondo

Uno del mondo
@_polat__
Hele bir özgür olmayı deneyin : açlıktan olursunuz.toplum kâh köle kâh zorba gibi davranırsanız hoş görür sizi . Gardiyansiz hapishanedir bu ; canını birakmadan firar edilemez buradan .
Reklam
Azınlık çoğunlukta daha güçlüdür çünkü azınlık genelde gerçekten bir fikri olan insanlardan oluşur .
Alıntı
Hayatta en değerli şey zamandır ,kime hediye ettiğine dikkat et.
1000k
Umut belkide gelecek sayfadır kapatma kitabı ...
Hiçbir şey hissetmeyip canlı kabul edilmek ne hoş
İnsan ve Duygular
Reklam