Hatırlıyorum çocukken babam dengbêj kanalları açıp eşliğinde uyurdu. Ben kumandayı alıp babam kanalı değiştirdiğimi anlamasın diye ses kısma tuşuna tek tek basıp sesi iyice kısıp kanalı değiştirirdim. Şimdi ise bu şarkıları son ses dinlemek bile yetmiyor..